lauantai 31. lokakuuta 2015

Aika rientää, pennut ovat kohta valmiita muuttamaan uuteen kotiin....

Meillä on ollut touhukas viikko. Maanantaina pentutesti, jossa kaikki olivat avoimia ja reippaita, tosin päiväuni aika vähän veroitti vilkkautta. Kaikki soveltuvat lapsiperheen koiriksi ja ovat hyvää ainesta tokokoiriksi ;) Tiistaina käytiin ottaan sirut ja eläinlääkärin tarkastus, siellä vasta oltiinkin reippaita-mikäs sen kivempaa ku syödä lihapullaa pöydällä :)
Pennuilla on nyt viralliset nimet ja ne on:

Raisa = Ronetta's Diamond girl
Dyson = Ronetta's Dark Diamond
Dani = Ronetta's Dreamboy
Duudson = Ronetta's Dream Maker
Dynamite = Ronetta's Dark Dreamer

eli Unelmia ja Timantteja :)

Tämä koko pentue meinas olla vaan mun unelmissa, olin jo tottunut siihen ajatukseen että Rea ei enää pentuja saa. Viimeisin keinosiemennys operaatio kun meni puihin ja sitten oli vielä tuo Rean ikä. Rea on mulle elämäni koira, berni jota en tiennyt koskaan olevan olemassakaan. Rea on koira jolla on järki päässä vaikka omistajalla ei oliskaan. Rea on loistava lapsiperheen koira ja Rea on opettanut mulle kuinka kivaa on treenata ja kisata. Lyhyesti sanottuna se on mulle kaikki kaikessa :) ja Rea antoi mulle vielä toisen tyttären, joka yhdessä Ruun kanssa jatkaa tätä Rean luonnetta. Joten tämä pentue merkitsee paljon, siksi olenkin jo suru puserossa kun pojat lähtee uusiin koteihin. Ei ole haitannut yhtään että siivoamista riittää triplasti enempi tai että ne viime yönä haukkuivat, leikkivät kova äänisesti klo yhteen yöllä joten en saanut nukuttua.. Toivon että pojat tuottaa rutkasti iloa uusissa kodeissaan :) Tässä kuvapläjäys pentutestissä ja muita uudempia kuvia.













Ei kommentteja:

Lähetä kommentti